كور ایران مذاکره رضاییان استقلال ازبکستان

كور: ایران مذاکره رضاییان استقلال ازبکستان رامین رضاییان اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات می رفتم, نسخه او به درد استقلال نمی خورد ، جای منصوریان بودم

ستاره اسبق استقلال گفت: الان فضای روانی خوبی جهت کار کردن منصوریان وجود ندارد و تیم نیاز به یک شوک دارد

می رفتم, نسخه او به درد استقلال نمی خورد ، جای منصوریان بودم

جای منصوریان بودم؛ می رفتم/ نسخه او به درد استقلال نمی خورد

عبارات مهم : استفاده

ستاره اسبق استقلال گفت: الان فضای روانی خوبی جهت کار کردن منصوریان وجود ندارد و تیم نیاز به یک شوک دارد

محمد مومنی در گفت و گو با ایلنا راجع به باخت استقلال به پارس جنوبی اظهار داشت: به نظرم استقلال نسبت به بازی های قبل بهتر و روان تر بازی کرد. رخوت همیشگی در تیم وجود نداشت. ولی مسئله این است که فوتبال خوب فقط تملک توپ در میانه میدان نیست. داشتن مالکیت مسابقه یک حسن به شمار می رود ولی هنگامی که به نتیجه نرسد به درد نمی خورد. استقلال هر چقدر در میانه میدان توپ را در اختیار داشت ولی در یک سوم دفاعی حریف و در خط حمله برنامه و هدفی جهت گل زدن نداشت.ارسال ها صورت می گرفت ولی برنامه ای جهت رسیدن به گل مشاهده نمی شد. مشخص نبود کدام بازیکن در کجا بازی می کند و هر نفر چه وظیفه ای دارد.

می رفتم, نسخه او به درد استقلال نمی خورد ، جای منصوریان بودم

وی در ادامه افزود: به شخصه موافق این بودم که بیت سعید از ابتدا در زمین حضور داشته باشد. شرایط اقلیمی باعث می شد تا او بهتر از بقیه بتواند به تیم یاری کند ولی این که قائدی از ابتدا در زمین نبود جهت من قابل انتظار و آینده نگری بود. او بازیکن جوان و توانایی است که باید مواظبت شود تا خدای ناکرده غره نشود. این پدیده جوان باید به مرور و به آرامی به ترکیب مهم تزریق گردد. ترکیب استقلال به نظر من در این مسابقه بهتر از بازیهای قبل چیده شده است بود. منصوریان از بازیکنان جوان بیشتری استفاده کرده بود ولی تنها مسئله تیم این بود که استراتژی خاصی جهت حمله وجود نداشت. در دقایقی از بازی شاید اگر نمایش درخشان چشمی و حسینی نبود ممکن بود نتیجه ناگواری به بار بیاید.

ستاره اسبق استقلال راجع به عملکرد خوب سید حسین حسینی بیان داشت:حسینی فوق العاده بود ولی باید بدانیم این درخشش به خاطر حضور مهدی رحمتی روی نیمکت بود.تاثیر سید مهدی رحمتی در این نمایش حسینی بی بدیل بود. نام بزرگ او باعث شده است تا حسینی این گونه پیشرفت کند. حسینی در برابر پارس جم نهایت استفاده را از فرصتی که به او دادند برد و بارها با تصویر العمل هایی به موقعش دروازه تیم را نجات داد.

ستاره اسبق استقلال گفت: الان فضای روانی خوبی جهت کار کردن منصوریان وجود ندارد و تیم نیاز به یک شوک دارد

وی راجع به عدم حضور جباری در ترکیب استقلال گفت: حضور مجتبی جباری در ترکیب ۱۸ نفره نشان می دهد که او مصدومیتی نداشته و می توانسته بازی کند. جباری نام بزرگی دارد و می توانست در نیمه دوم به زمین بیاید و در حملات به تیم کمک کند. علی الخصوص در ۲۰ دقیقه نهایی که تیم نیاز داشت صد در صد حمله کند و روی دروازه حریف فشار بیاورد. با این حال تصور منصوریان چیز دیگری بود. او می خواست نورافکن را در زمین داشته باشد و حفظ کند تا تیمش در میانه میدان دوندگی و جنگندگی بیشتری داشته باشد. دیگر ایرادی که می توان به ترکیب استقلال وارد دانست این بود که عنصر سرعتی خاصی در خط حمله حضور نداشت تا به دل دفاع حریف بزند و از پاس های به اصطلاح تو در استفاده کند و بهره مورد نیاز را ببرد.

مومنی راجع به ماندن یا رفتن منصوریان گفت: چیزی که باید به آن توجه داشت این است که تفکرات آقای منصوریان در استقلال به بن بست خورده هست. باید بدانیم که موفقیت در یک جای دیگر تضمین کننده موفقیت در کلوب بزرگی چون استقلال نیست. طرفداران تیم استقلال خاطرات فوق العاده ای با منصوریان دارند و علیرضا نباید این خاطرات خوب را خط خطی کند و از بین ببرد. او در دل طرفداران تیم استقلال جایگاه خاص ای دارد و نباید این جایگاه را به این راحتی از دست بدهد. او استخوان خرد کرده این کلوب است و باید زیاد به فکر استقلال باشد تا خودش.امیدوارم عالی ترین تصمیم ممکن را اتخاذ کند.

وی در ادامه افزود: من حرفم را زدم و همه چیز مشخص بود. نسخه منصوریان دوای درد استقلال نیست. هیئت مدیره کلوب باید هر چه سریع تر چاره ای بیندیشند. خاطرات منصوریان نباید به دست خودش خراب شود. می بایست از این اتفاق جلوگیری شود.

می رفتم, نسخه او به درد استقلال نمی خورد ، جای منصوریان بودم

مومنی در آخر گفت: صد در صد این شانس وجود دارد. مدیریت کلوب باید فکر عاجلی بکند.هنوز فاصله آنقدرها هم زیاد نشده هست. آنها باید با یک تصمیم به موقع، تفکر مردم را اصلاح کنند. هواداران در بحث های کلان دچار ابهام شده است اند و این مساله به تیم و کلوب ضربه می زند. آنها گمان می کنند وزیر ورزش نگاه طرفداری دارد و کاملا به این عنوان بدبین شده است اند. هواداران تا جایی ناراحت و دلخور هستند که از شخص اول مملکت یعنی آقای دکتر روحانی درخواست کمک کرده اند. باید از درست شدن این گونه ابهامات جلوگیری شود. من اگر جای علیرضا منصوریان بودم قطعا استعفا می دادم و می رفتم. من اگر جای او بودم جمیع جهات را در نظر می گرفتم. الان فضای روانی خوبی جهت کار کردن منصوریان وجود ندارد و تیم نیاز به یک شوک دارد

واژه های کلیدی: استفاده | استقلال | منصوریان | علیرضا منصوریان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار