كور ایران مذاکره رضاییان استقلال ازبکستان

كور: ایران مذاکره رضاییان استقلال ازبکستان رامین رضاییان اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی پرسپولیس را به طاهری ببخشید!/ تاج روی موج برنامه‌های کفاشیان کار می‌کند ، عابدینی

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و مدیرعامل سابق پرسپولیس با تمجید از مدیریت فعلی این باشگاه، می‌گوید که پرسپولیس را باید به طاهری ببخشند و بگذارند، او با پیشکسوتان ا

پرسپولیس را به طاهری ببخشید!/ تاج روی موج برنامه‌های کفاشیان کار می‌کند ، عابدینی

عابدینی: پرسپولیس را به طاهری ببخشید!/ تاج روی موج برنامه های کفاشیان کار می کند

عبارات مهم : فوتبال

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و مدیرعامل سابق پرسپولیس با تمجید از مدیریت فعلی این باشگاه، می گوید که پرسپولیس را باید به طاهری ببخشند و بگذارند، او با پیشکسوتان این کلوب را اداره کند.

امیر عابدینی در گفت وگو با ایسنا راجع به شیوه مدیریت علی اکبر طاهری در کلوب پرسپولیس اظهار کرد: اعتقاد دارم “طاهری” در کلوب پرسپولیس موفق عمل کرده هست. از طرفی موانعی جهت درآمدزایی وجود داشته که با این موانع هم جنگیده و درآمدزایی را در سیستم کلوب منطقی کرده و به نوعی این عنوان ساماندهی شده است هست. بنابراین اعتقاد دارم “طاهری” در کلوب پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشته هست. این بی انصافی است که بگوییم پشت کار فنی و تخصصی فوتبال، طاهری خوابیده هست. مدیریت واقعا در صحنه بوده و عملکرد خوبی داشته هست. او خوب هم فکر کرده و با موانع موجود جنگیده هست. اگر طاهری بد واکنش‌ها می کرد و مدیریت خوبی نداشت قطعا من از نفراتی بودم که این عنوان را مطرح و راجع به اش صحبت می کردم.

پرسپولیس را به طاهری ببخشید!/ تاج روی موج برنامه‌های کفاشیان کار می‌کند ، عابدینی

وی افزود: من با کسی تعارف ندارم. من هر لحظه به پرسشها موجود انتقاد کرده ام همان طور که امروز نسبت به عملکرد فدراسیون فوتبال انتقاداتی دارم. متاسفانه امروز در فدراسیون فوتبال هم شرایط به گونه ای رقم خورده که کسی حق صحبت کردن ندارد و اگر کسی صحبت کند فورا او را ترساندن می کنند و می ترسانند.

عابدینی راجع به اوضاع پرونده مانوئل ژوزه و پیگیری های کلوب پرسپولیس در این زمینه هم گفت: متاسفانه کسانی که در فیفا تصمیم گیر هستند، عملکردشان مثل مصوبات کاخ سفید هست. هر نوع مصوبه ای بگویید بر علیه ما گذرانده اند. بدون اینکه حتی بخواهند حق و حقوق ما را ببینند. هر لحظه در فیفا تصمیمات بر علیه فوتبال ما گرفته شده است هست. چرا؟ لیکن در کمیته ها ما رایی نداریم و در سطح بالای فیفا هم هیچ فردی را نداریم که از حقوق مان دفاع کند. فقط آقای کفاشیان بود که کم کم داشت به نتایجی می رسید که وقت ایشان هم کرسی های بین المللی به دست آوردیم ولی آقای تاج به سر کار آمد و با همان لابی های تهرانی اش این کرسی ها را هم بر هم زد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و مدیرعامل سابق پرسپولیس با تمجید از مدیریت فعلی این باشگاه، می‌گوید که پرسپولیس را باید به طاهری ببخشند و بگذارند، او با پیشکسوتان ا

وی افزود: اعتقاد ندارم حق آقای مانوئل ژوزه مبلغی است که کلوب پرسپولیس محکوم شده است است لیکن در آن جلسه ای که رویانیان با ژوزه صحبت می کرد بودم. رویانیان به ژوزه گفت تو بمان تا تسویه حساب کنیم و بعد برو. ولی مربیان خارجی آنقدر افراد متفاوت را در فیفا دارند و البته دلالان خاص ای که در این میان کار می کنند، کار را بسیار سخت می کنند. دلالان فوتبال ما حتی اگر شما بخواهید پیراهن هم بخرید دخالت می کنند. شما هنگامی که می خواهید بازیکنی انتقال یافته کنید این دلالان همه کاره هستند و کسی هم شکایت کند این دلالان وکیل کار هستند. واقعا اینجای کار بسیار خوشمزه است که این دلالان همه جا حضور دارند. البته بعضی از آن ها هم هم وطن ما هستند.

عابدینی تصریح کرد: آن زمانی که آقای ژوزه از کلوب پرسپولیس جدا شد، قیمت یورو حدود 1300 تومان بود. همان روز باید فکر می کردیم و این مبلغ را می دادیم. حالا این پول انباشته شده است و به وقت آقای طاهری رسیده هست. مدیرعامل کلوب پرسپولیس هم حالا باید با یوروی حدود 5000 تومانی این مبلغ را پرداخت کند. هیچ راهی هم وجود ندارد و باید این پول پرداخت شود. من اعتقاد دارم همه باید الان کمک کنند. یعنی بازیکنان هم می توانند هر کدام 10 درصد از قراردادشان را به این عنوان تخصیص داده شده است دهند. قرارداد این بازیکنان هم که کم نیست. چه ایرادی دارد که 10 درصد از پول ارزش را به کلوب کمک کنند؟

مدیرعامل سابق کلوب پرسپولیس راجع به اینکه نقش وزارت ورزش در این میان چیست؟ گفت: جالب است بدانید وزارت ورزش بر اساس قانون نمی تواند جهت استقلال و پرسپولیس هزینه کند. یعنی این وزارتخانه به صورت عجیبی مالکیت دو کلوب را در اختیار دارد. این مالکیت در اختیار وزارت ورزش است بدون اینکه ردیف بودجه ای جهت آن تعیین شود. وزارت ورزش بر اساس قانون خودش حق کلوب داری ندارد. ولی این کار را انجام می دهد. این یعنی یک شترگاوپلنگی ایجاد شده است که نمی شود با آن کاری کرد. اگر کلوب را به بخش شخصی واگذار کنند، فکر می کنند سوء استفاده هایی صورت می گیرد. دولتی هم که باشد این گونه می شود.

پرسپولیس را به طاهری ببخشید!/ تاج روی موج برنامه‌های کفاشیان کار می‌کند ، عابدینی

عابدینی تاکید کرد: الان که مدیریت کلوب در اختیار آقای طاهری هست، باید بیایند و کلوب را به او ببخشند و افرادی همچون علی پروین بیایند کنار کار تا کلوب را 5 ساله اداره کنند. یعنی در این 5 سال نه پولی بدهند و نه پولی از آن ها بگیرند تا خودشان دخل و خرج را یکی کنند. یعنی کلوب را با پیمان مدیریت به صاحبان مهم کلوب بدهند.

وی راجع به اینکه بعضی ها معتقدند اگر در دادگاه، وکلا به خوبی از حقوق کلوب دفاع می کردند الان پرسپولیس محکوم نمی شد، گفت: هنگامی که همه چیز بر علیه شماست دیگر دفاع خوب و بد وجود ندارد. من اعتقاد راسخ دارم هر پرونده ای از جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به فیفا رفته، سر بازنده داستان ما بودیم. ما باید به گونه ای واکنش‌ها کنیم که اصلا پرونده ای شکل نگیرد. باید با بازیکن، کادر و هر کسی که قرارداد می بندیم به گونه ای قرارداد ببندیم که کار به فیفا نکشد. یعنی در کشور عزیزمان ایران پرونده بسته شود آیا که همان طور که گفتم اگر به فیفا برسد، ما محکوم می شویم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و مدیرعامل سابق پرسپولیس با تمجید از مدیریت فعلی این باشگاه، می‌گوید که پرسپولیس را باید به طاهری ببخشند و بگذارند، او با پیشکسوتان ا

عابدینی راجع به فدراسیون فوتبال هم گفت: فدراسیون در وقت مدیریت آقای تاج روی موج برنامه های علی کفاشیان پیش می رود. اگر پولی به حساب فدراسیون واریز شد در دوره آقای کفاشیان کارها انجام شده است تا این پول به حساب فدراسیون واریز شود. اگر موفقیتی را آقای کی روش رقم زد و قراردادش بسته شد، در وقت آقای کفاشیان اتفاق افتاد. یعنی بخش عمده ای از موفقیت ها هم در دوره آقای کفاشیان رقم خورده بود. حالا اگر بخواهیم مدیریت آقای تاج را بررسی کنید، بروید و نوع قرارداد اقتصادی جهت حل پرسشها کلوب ها را ببینید. نوع برنامه ریزی که جهت فوتبال پایه انجام شده است است را بررسی کنید. بروید ببینید الان شرکت لیگ چقدر اختیار دارد؟ یعنی واقعا شرکت لیگ موجودیتش بر اساس برنامه های گذشته است یا الان اختیاری ندارد؟ اگر اختیاراتش گرفته شده است بعد شرکت لیگ چه کاری انجام می دهد؟ آیا می گویند شرکت لیگ اختیاری ندارد؟ لیکن با هر کسی که آقای تاج تایید می کند، قرارداد می بندند. یعنی همه داد و ستدها در فدراسیون فوتبال شکل می گیرد. الان همراه اول همه چیز را در اختیار گرفته است ولی بر اساس کدام نوع کار و قرارداد چنین اتفاقی رخ داده است؟

عابدینی اضافه کرد: روزی ما با آقای اسپانسر قرارداد امضا می کردیم و کار می کردیم همه می گفتند آیا باید با او قرارداد می ببندید ولی الان که همه امور شرکت لیگ در اختیار این آقای اسپانیر هست، آیا کسی حرفی نمی زند؟ می دانید چرا؟ لیکن رفاقت های عجیبی شکل گرفته هست. آقای تاج هم چون می خواهند رابطه ارزش با وزارت ورزش نزدیک باشد و اصلا مجمع برایشان اهمیت ندارد، دیگر هر چه آن ها بگویند گوش می کنند. من نمی گویم آیا با این آقا کار می کنند. اتفاقا کار خوبی هم می کنند که با فردی همچون شیرازی کار می کنند.

پرسپولیس را به طاهری ببخشید!/ تاج روی موج برنامه‌های کفاشیان کار می‌کند ، عابدینی

مدیرعامل سابق پرسپولیس راجع به شکست پرسپولیس برابر پیکان هم گفت: این باخت قابل آینده نگری بود. همه تیم های بزرگ گاهی دچار افت می شوند. یعنی یک خستگی و شکنندگی در تیم به وجود می آید. پرسپولیس نشان داده اصلا جهت مساوی و یا حتی باخت وارد زمین نمی شود و هر لحظه جهت برد می رود. آن ها واقعا جنگیدند ولی شکست خوردند.

او راجع به اینکه ایا پرسپولیس دچار غرور شده است هست، گفت: باید بپذیریم پرسپولیس باعث غرور همه ما شده است هست. غرور هنگامی که می آید که شما بضاعت مغرور شدن را داشته باشید. پرسپولیس الان بضاعت مغرور شدن را دارد یعنی خوب کار می کند، مدیریت خوبی در اختیار دارد و نتیجه های خوبی هم می گیرد. بنابراین باید مغرور شود. ولی گاهی می گویند این غرور باعث از بین رفتن شرایط مطلوب می شود. الان هم هواداران هم مغرور هستند و ما پیشکسوتان هم مغرور شده است ایم. یعنی به نوعی به این تیم افتخار می کنیم.

عابدینی راجع به مساله بلیت فروشی هم گفت: قراردادهایی که مردها امضا کرده اند هیچ کدام اساس حقوقی ندارد. قرارداد بلیت فروشی یک روز منعقد شده است ولی آنقدر استوار نیست که بشود از آن دفاع کرد. اگر اساس داشت، می توانستند به کلوب پرسپولیس بگویند شما بیایید حق تان را از کلوب پرسپولیس بگیرید ولی چون اساس ندارد نمی توانند از آن دفاع کنند تا فردوسی پور برنامه ای پخش می کند، همه خلع سلاح می شوند. پرسپولیس هم به دنبال منافع خودش هست. ما نشان دادیم که انعقاد چنین قراردادی را بلد نیستیم و اگر کار را به کلوب ها بسپاریم خیلی بهتر است.

واژه های کلیدی: فوتبال | مدیریت | قرارداد | پرسپولیس | علی کفاشیان | علی اکبر طاهری | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار